Origin, bugün itibariyle TL cinsinden satış yapmaya başladı. Biraz geç kaldılar ama hiç gelmemesinden iyidir.

Origin, bugün itibariyle TL cinsinden satış yapmaya başladı. Biraz geç kaldılar ama hiç gelmemesinden iyidir.

Son bir saat içinde 200 ziyaretçi, 68 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Darısı Blizzard'ın başına.
Blizzard'ın yakın zamanda pek geleceğini zannetmiyorum. Geldikleri takdirde de World of Warcraft'a özel fiyatlandırma yapılması şart.
Bu işler sırayla olur. Artık Türkiye'ye oyun dünyasında verilen değer daha fazla.
Günden güne daha da artacak bu.
Evet, oyun dünyasında Türkiye'ye verilen değer gün geçtikçe artıyor. Belki de bunun en büyük örneği Steam'in eski dolar kuru üzerinden fiyatlandırma yapması.
tlye geçtiler de euroyu 9la çarpıp mı geçtiler? bizim faydamıza bi şey olmuş mu?
Az önce Origin mağazasına bir göz attım da fiyatlara bakıldığı zaman Euro'yu 9'la çarpıp geçmişler gibi görünüyor.
@egemenkaya100 şeyimin yerine şey diye söyler bizimkiler 😀 aynı hesap
@gurveer-ponce Evet aslında bizim için değişen bir şey olmadı. Artık orada Euro işareti yerine TL işareti görüyoruz.
Oyunlarını Çin mağazasından aldığım için sorun yok 😄
😀