Selamlar,
Arakdaşlar dün anakart ve işlemci güncellemesi yaptım, iki işlemcimde AMD idi, yedekleme yapmıştım ancak sistemi açtığımda windows değişiklikler taranıyor diye bir şey çıktı ve sistem açıldı. Driverlar yüklenmiş görünüyor şu an bir sorun yok gibi sistemde. Sistem stabilite testi yaptığımda, yada oyun performansında da herhangi bir sorun çıkmadı. Acaba yine de format atmak gerekir mi? Teşekkürler
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Intel 3770K'dan ryzen 2600x'e geçmiştim ve format atmadım hiç sorun olmadı
3770k ne oldu?
@alptekinck Bizimkilerin sisteme taktım onu, Phenom II X3 720 vardı
@protego taktığına emin misin 😀 bildiğin sistem güncellemesi olmuş.
@alptekinck 😀 Anakart ram işlemciyi benim sistemden çıkartıp diğerine taktım işte geri kalan parçalar aynı kaldı 😀 Bi SSD de eklesek süper olacak. 12 senelik 500gb hdd çalışıyor hala 😀
Teşekkür ederim hocam, evden de çalışıyorum ve sisteme bağlanılan VPN için kasayı bilgi işleme götürmem gerekiyor, en çok ona üşendiğim için atmamanın yollarını arıyordum ki Windows galiba kendi kendine çözdü. İnşallah herhangi bir hata almadan kullanmaya devam ederim.
@arthurdayne_ Bir hata olmaz kolay kolay eskisi gibi değil Windows akıllandı 😀
@protego Deme öyle deme. Eniştemler yeni laptop almış cihaz güncelleme çekmiş haliye, yapacak zaman kolluyor. Hazır elime geçmiş yapayım uğraşmasınlar dedim demez olaydım, açılışta kaldı açılmıyor. Aç kapa onar oldu olmadı derken güncellemeyi geri çekti W10, açıldı sonra güncelleriz dedi. Hayır format atar çözeriz fakat bilmeyen adama anlat şimdi, bizdeyken sağlamdı eline bir aldın bozdun diye bakılıyor dışarıdan bize. 🤣 Şu güncellemeyi bana sadece formatla verse yemin ederim her şey çok güzel olacak da işte.. 😅
@runforrest heleki ssd yoksa başkasının laptobu elime almaya korkuyorum
@alptekinck Cihaza güvenmesem bulaşmazdım zaten. Baktım i5 işlemci 16 RAM 256 SSD, sağ alttan da güncelleme ikonu göz kırpıyor. Ek olarak evde 75Mbps internet var olmadı format atarız diyerekten giriştim. Gaza geldik, Allahtan format atması zevkli ve kolay W10'un da vakit yoktu. Kendi bilgisayarım olsa düşünmeden atar geçerim, keyif alıyorum baya formattan. 😀
@runforrest arkadaşta 2 çekirdekli i7 ve hdd olan alet vardı gece güncellemeye bırakıp sabah kalktığımda %30 yapabilmişti. win10 hantallığı falan bir kenara şu hdd ile çalışmaması aşırı sinir bozucu.
Yoo gerekmez.
Teşekkür ederim hocam, evden de çalışıyorum ve sisteme bağlanılan VPN için kasayı bilgi işleme götürmem gerekiyor, en çok ona üşendiğim için atmamanın yollarını arıyordum ki Windows galiba kendi kendine çözdü. İnşallah herhangi bir hata almadan kullanmaya devam ederim.
Bilgisayarı yoğun kullanmak zorundaysan atma, boş zamanında atarsın fakat aklında bulunsun; bir saçmalama, çökme, kasma vs. olursa ondan kaynaklanıyor olabilir. Sorunu bulayım derken kafayı kırmayasın diye diyorum.
Üstadım evden de çalışıyorum ve çalıştığımızı programı yükletmek için kasayı iş yerine götürmem gerekiyor açıkçası en çok ona üşendiğim için atmasam olur mu diye çözüm arıyorum 😀
Sadece işlemci değiştiği için bir şey yapmana gerek yok. Windows yeni donanımı algılayıp o işi halletmiş zaten.