@koraysuna Diğer oyuncuların yaptığı yapılar ve senin katkıların ve yeni eklemelerin ile dünya gelişiyor onlar olmadan çoğu yapı olmaz kısırlaşır iyice ki böyle bir oyunda çok önemli çünkü asıl olay zaten. Kojima oyunun ana noktalarından biri bu demişti zaten birbirini görmeden online etkileşim
@melburg ama oyunda halat merdiven gibi şeyler görünüyor ki bundan daha farlı olaylar mı var onlar mı görünmeyecek @ozgurg %30 u bana kaldıysa bırakayım o zaman 😀
@koraysuna Onlar oyunun koyduğu şeyler. Halat merdiven vs olabiliyor(başlarda birazda öğretmek için var) ama atıyorum oyun köprü otoyol, kayma aleti gibi büyük çapta yapıları kendi koymuyor veya tamamlamıyor. Veya aniden zor durumdayken karşına başka bir oyuncunun bıraktığı kamyon veya kargo için sığınma barakası denk gelmiyor.
@koraysuna Ölme anlamında zorlamaz ama kahırlaştırabilir çünkü otoyolda araçla basıp gitmenin ciddi artısı var 😀 Bu oyun bir sefer oynanacak oyun o yüzden bu şekilde oynamazdım ben
@melburg yapımcılar bilerek yapmış galiba bunu küreklisinin önüne geçmek için orjinalin tadı daha farklı oluyormuş ya birde güzel bir şey tabi oyunu oynayan birinin orda iz bırakması 😀 Araç falanda çıkmazsa zaten baya kahır çektirir olmadı yine 120 130 tl ye düşerse o zaman alınabilir.
@melburg ama şey kötü mesela resimde başkanı alıp götürdüm yaktık oyun bir daha geri dön diyor geldiğin tüm yolu bomboş koşa koşa geri gidiyorsun zaman kaybı gibi oluyor hani direkt spawn etse yada hızlı gidebilsek daha iyi olacakmış. Gitmek sorun değilde geldiğin yolu geri dönmek kahır 😀
@koraysuna Birlikte yaptılar zaten sadece sen milletin yaptığını kullanmıyorsun aynı zamanda katkı sunup tamamlıyorsun veya temeli atıyorsun. Patika kuruyorsun
@achfighter O zaman bırakayım ya oyun biterde çok zaman harcattıracak gibi duruyor bir gün indirime girerse o zaman düşünürüm artık. Oyunun grafikleri modellemeleri güzel yoksa bir sıkıntı yok onda da dediğiniz gibiyse gerek yok. Kürekli versiyonda 4 5 saatlik oynadık deneyim ettik sıkıntı yok alınabilir 🙂
@koraysuna Tek başıma bütün yolları ve yol olmayan her yere teleferik sistemi kurdum. Legend görevleri yapmayacaksan bunlara bile gerek yok. Ana görevlerde sana gerekli olan şeyleri veren alıcılara odaklanıp ekipmanların üst versiyonlarına da geçmek oyunu tamamen kolaylaştırıyor. Yolda başkasının yaptığı bir şey, belki enerji dolumu olabilir oda çok kolay kurulan bir şey. Yanına bir adet inşa kiti alıp lazım olunca kuruyorum sonra bant genişliği gerektiğinde daha öncekileri imha ediyorum. Bunların oyuna maliyeti önemsiz sayılır.
Başlayıp bitiremedigim nadir oyunlardan. Ana karakterin yürürken dengesini saglamak(saga yattı sola çek sola yattı saga çek)gereksiz eziyet gelmişti.Grafikler harika.
@alptekinck elimdeki kargoyu güvenli bir yere bırakıp btlere kendimi yem ediyorum. Gelen yaratığı öldürmek çok kolay olunca oyun da hem malzeme topluyor hem de daha hızlı ilerliyorsun.
Bu kadro, bu grafik motoru, Hideo'nun ismi, Sony'den açık çek ... Peh. En az Cyberpunk kadar hayal kırıklığı oldu benim için diyeceğim, taşlanacağım :))
Bir insan neden böyle bir oyun mekaniği (aslında çokta detaylı) yapıp, bütün oyunu A'dan B'ye bir şey taşımak üzere yapar, aklım almıyor.
Çok iyi mekanik bence. Ben ise şeyi anlamıyorum hepimizin çok sevdiği the witcher 3te sadece iz sürüp vur kaç yapıyoruz. ona kimse sığ mekanik falan demiyor. sırf insanların ön yargısı, alay edişi toplu bir beğenmemeye yol açtı gibi duruyor.
Ohooo daha çok başındasın 😀
Oyun orijinaldir umarım yoksa deneyimin büyük kısmı uçuyor
@melburg Maalesef kürekli 😀 Neden uçuyor ki? Merak ettiğim için indirdim öyle baya adı geçiyordu steamdan baktım 400 tl dedim yok verilmez 😀
@koraysuna Hangi oyunmuş bu ? 😀
@zubizarreta death stranding
@koraysuna Diğer oyuncuların yaptığı yapılar ve senin katkıların ve yeni eklemelerin ile dünya gelişiyor onlar olmadan çoğu yapı olmaz kısırlaşır iyice ki böyle bir oyunda çok önemli çünkü asıl olay zaten. Kojima oyunun ana noktalarından biri bu demişti zaten birbirini görmeden online etkileşim
@koraysuna Sen oyunun %70'ini görmüyorsun.
@koraysuna indirimde 200 liraya düşüyor, epic 60 liralık kuponla da 140 lira oluyor ama herkese hitap edecek bir oyun değil
@melburg ama oyunda halat merdiven gibi şeyler görünüyor ki bundan daha farlı olaylar mı var onlar mı görünmeyecek @ozgurg %30 u bana kaldıysa bırakayım o zaman 😀
@koraysuna hatta beğen tuşu bile çıkıyor acaba bendeki sürüm daha sonra çıkan sürüm olduğundan mı görünüyor öyle fixlemişlerdir yani
@koraysuna Onlar oyunun koyduğu şeyler. Halat merdiven vs olabiliyor(başlarda birazda öğretmek için var) ama atıyorum oyun köprü otoyol, kayma aleti gibi büyük çapta yapıları kendi koymuyor veya tamamlamıyor. Veya aniden zor durumdayken karşına başka bir oyuncunun bıraktığı kamyon veya kargo için sığınma barakası denk gelmiyor.
@melburg o zaman bırakayım oyunu? İlerde çok zorlayacak belli ki
@koraysuna Ölme anlamında zorlamaz ama kahırlaştırabilir çünkü otoyolda araçla basıp gitmenin ciddi artısı var 😀 Bu oyun bir sefer oynanacak oyun o yüzden bu şekilde oynamazdım ben
@melburg yapımcılar bilerek yapmış galiba bunu küreklisinin önüne geçmek için orjinalin tadı daha farklı oluyormuş ya birde güzel bir şey tabi oyunu oynayan birinin orda iz bırakması 😀 Araç falanda çıkmazsa zaten baya kahır çektirir olmadı yine 120 130 tl ye düşerse o zaman alınabilir.
@melburg ama şey kötü mesela resimde başkanı alıp götürdüm yaktık oyun bir daha geri dön diyor geldiğin tüm yolu bomboş koşa koşa geri gidiyorsun zaman kaybı gibi oluyor hani direkt spawn etse yada hızlı gidebilsek daha iyi olacakmış. Gitmek sorun değilde geldiğin yolu geri dönmek kahır 😀
@koraysuna peki bu oyunu ilk oynayanlar nasıl oynadı sonuçta insanlar yaptığı yapılar yoktu değil mi o zamanlar
@koraysuna Birlikte yaptılar zaten sadece sen milletin yaptığını kullanmıyorsun aynı zamanda katkı sunup tamamlıyorsun veya temeli atıyorsun. Patika kuruyorsun
@koraysuna her zaman öyle değil geri dönme işi. ayrıca illaki sağdan soldan bir şeyler topluyorsun
@achfighter O zaman bırakayım ya oyun biterde çok zaman harcattıracak gibi duruyor bir gün indirime girerse o zaman düşünürüm artık. Oyunun grafikleri modellemeleri güzel yoksa bir sıkıntı yok onda da dediğiniz gibiyse gerek yok. Kürekli versiyonda 4 5 saatlik oynadık deneyim ettik sıkıntı yok alınabilir 🙂
@koraysuna Tek başıma bütün yolları ve yol olmayan her yere teleferik sistemi kurdum. Legend görevleri yapmayacaksan bunlara bile gerek yok. Ana görevlerde sana gerekli olan şeyleri veren alıcılara odaklanıp ekipmanların üst versiyonlarına da geçmek oyunu tamamen kolaylaştırıyor. Yolda başkasının yaptığı bir şey, belki enerji dolumu olabilir oda çok kolay kurulan bir şey. Yanına bir adet inşa kiti alıp lazım olunca kuruyorum sonra bant genişliği gerektiğinde daha öncekileri imha ediyorum. Bunların oyuna maliyeti önemsiz sayılır.
Başlayıp bitiremedigim nadir oyunlardan. Ana karakterin yürürken dengesini saglamak(saga yattı sola çek sola yattı saga çek)gereksiz eziyet gelmişti.Grafikler harika.
çok ilginç bakış açısı.
dünden beri aynı yerde misin 😀
Dün kapatmıştım ya yeni oturtum işten anca geldim 😄
Ben baya oynadım, gereksiz gerilim veriyor bazen. Vallahi gidip yapasım gelmiyor.
Bt'ler aslında gerilimi var ama kapışması veya kaçması en kolay şey olabilir doğru düzgün saldıramıyor 😀
@melburg eksik olduğumda kendimi karlara gömesim geldi 🙂
@melburg başlarda korkuyordum ama sonralardan hiçbir şey olmadığını fark edince tadı kaçmıştı :/
@alptekinck elimdeki kargoyu güvenli bir yere bırakıp btlere kendimi yem ediyorum. Gelen yaratığı öldürmek çok kolay olunca oyun da hem malzeme topluyor hem de daha hızlı ilerliyorsun.
@echo anaa taktiğe bak
Bu kadro, bu grafik motoru, Hideo'nun ismi, Sony'den açık çek ... Peh. En az Cyberpunk kadar hayal kırıklığı oldu benim için diyeceğim, taşlanacağım :))
Bir insan neden böyle bir oyun mekaniği (aslında çokta detaylı) yapıp, bütün oyunu A'dan B'ye bir şey taşımak üzere yapar, aklım almıyor.
Çok iyi mekanik bence. Ben ise şeyi anlamıyorum hepimizin çok sevdiği the witcher 3te sadece iz sürüp vur kaç yapıyoruz. ona kimse sığ mekanik falan demiyor. sırf insanların ön yargısı, alay edişi toplu bir beğenmemeye yol açtı gibi duruyor.