Thinkpad Trackpoint Keyboard II.
Bir sene önce duyurulduğunda çok beğenmiştim, sonunda elime geçti.
İkinci fotoğraf ThinkPad 480 laptop klavyesi ile kıyaslama. fiziksel olarak neredeyse aynı. Bu klavyenin alameti farikası o turuncu nokta, yani TrackPoint. Böylece küçük bir gövdede mouse ihtiyacı olmadan kullanma imkanı veriyor. Alışan için touchpadden daha kullanışlıdır.
Hem dongle hem bluetooth desteği var. Dongle ile ThinkPad'e, bluetooth ile de Pixel Slate'e bağladım. Üçüncü fotoğrafta da Slate ile görülüyor, cuk sesi oradan duyulmuştur sanırım 🙂



ben asla kullanamazdım. o kırmızının ne işi var orada
Amazon'dan https://www.amazon.com/Lenovo-ThinkPad-TrackPoint-Keyboard-4Y40X49493/dp/B08BWQXZYL
Oldukça pahalıya geldi. Maalesef bir burada ve bir de Lenovo Amerika sitesinde var. Lenovo'da fiyat çok daha iyi ama Amerika dışına göndermiyor, aracı firma kullandırmamak için de önlem almışlar baya.
Klavye güzel güle güle kullanın. Pixel Slate ise acayip yansıma yapmış. Ekranı lamine değil, anti reflektif kaplama yok gibi gözüküyor.
Teşekkürler. Ekranı lamine hocam, ama tam yanda pencere var. Diğer cihazlarımdan daha fazla yansıma yapmıyor aslında. Bu devirde markalı olup da lamine olmayan ekran bir tek iPad'de var 🙂
@emrah-ozturk 300 USD’lik iPad’in ekranı gerçekten kötü. Şu an ara sıra babaannem uğradığında tv izlesin diye verdiğim 7 senelik iPad Air’ın ekranı bile lamine.
@pope Maalesef o işi ben de anlamıyorum, cihazın kalanına göre ekran tuhaf bir şekilde zayıf. Ama sanırım potansiyel alıcısının pek umurunda olan bir şey değil.
@emrah-ozturk Kaç kişi lamine ekranın farkını biliyor ki zaten? 300 USD, marka Apple, uzun süre idare edecek diye düşünüp alıyorlar. Gerçi ekranın kırılması durumunda tamir masrafını 5-6 kat düşürdüğü için ekranın lamine olmaması tamir açısından avantajlı. iPad’i eğitim hayatına entegre etmek isteyen okullar için tamir masrafı önemli bir şey olabilir.
Yıllar önce birkaç gün misafir olacağım evde TrackPoint'li bir IBM vardı. Bu ne ya diye başlayan süreç kısa sürede müthiş rahatlıkmış keşke benim dizüstünde de olsa diye son bulmuştu 🙂
thinkpad görünce Adrenalinim yükseliyor
Bu tabletin önüne koyup da 'cuk' diye oturttuğunuz ikinci klavye diye hatırlıyorum 😀. Hayırlı olsun.
Teşekkürler. Burada paylaştığım ikinci evet 🙂