Gtx 1660 sizce 1080p'de 60 fps için yeterli midir?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yani birkaç sene öncesinin oyunlarını yüksek ayarda oynatır o şekilde. Ama tam sınırda bence günümüzde. 2060 yada 5600XT gibi bir karta geçilirse çok daha memnun eder.
Süper modelini alırım alacak olsam.
Süre önemli
Ben şu anda kart alcak olsam 2060 alırdım dlss için.
Az daha cikip 2060 almak daha mantikli. Dlss cok fark ediyor. Ucundan da rtx e bakarsiniz.
bende 1660 bakıyorum 3050 ti ocakta tanıtılacak böyle saçma fiyatlardan almayın bence ben beklemeyi tercih ediyorum
Ben fiyatların düşeceğine ihtimal vermediğimden 2060 aldım. a650 super filan bakıyordum. sonra yapacağım işler için CUDA sürümü daha yüksek olan 2060 a baktım.
Şu anda 3d render işinde 2060 bildiğin uçuyor.
Oyunlarda da DLSS 2,0 başka bir dünya. Bu saatten sonra 1660 filan almayın.
@ilkercom 3050 ti alacam büyük ihtimal
@flagbearer çiktiginda bakmak lazim. 3050ti muhtemelen 2060 ile 2070 arasi olur.
Ben istedigim gibi giderse 3070 filan disunuyorum. 15 yillik amd ci bu cuda yuzunden nvidiaci olduk 🙂