Ulen 5 gündür kargo bekliyordum. Aras kargo tam evin önüne geldi heh dedim geldi kargom (sabah sms gelmişti dağıtıma çıktı diye), kapıya çıktım, adam yoldan biriyle trafik tartışmasına girdi. Sonra sinirlendi bastı gitti 😀 Benim kargo arada kaynadı gitti sanırım anlamadım 😀
edit: az önce küçük aras kargo aracı geldi teslim etti 😀
bahtsız bedevi...
En azından senin kargoyla adamı dövmemiş.
gülmemem lazım gülmemem lazım
Ahsksjs muazzam olay.
Ulan kaç hafta oldu ek kart çıkarttık kardeşimle bana, kurye bi gelecem abi diyo ama araba vermediler sen gel, bende inat ettim kaç haftadır diyo mben gelemem sen gel, getirmiyor. 😀 Bakalım ne olcak bu işin sonu. 😀