Bim ve a101'inkiler fena değil ama değişiyor seriden seriye, bazen iyi çıkıyor bazen dandik. Fiyatı da 6 lira oldu. Sensitive falan daha dandik bunlara oranla
Aşırı pahalılar var prima vs onlar hariç hepsini denedim, piyasada f/p olarak en iyisi bu ama bu kez biraz pahalı kalmış. Geçen indirimde 90'lı 24'lü koli 59 liraydı. 25 lira da kupon vardı, 150 liraya 3 koli aldım, baya ucuza geldi.
Ben indirim göremedim. 2 tane alırsanız 90'lı 40 kuruş ucuza geliyor.
Ben almıştım bundan baya, kalitesiz çıktı. Aşırı ince ve yeterli ıslaklıkta değil. Bebek popişi silmeyecekseniz almayın 🙂
Biz 24x100lü paketten aldık, mutfağa, salondaki masaya, odaya falan koyduk. Çok ıslak mendil kullanıyoruz, bayağı kalitesiz diyemem, nice dandik ıslak mendiller var 🙂
7/10. F/P olarak çok iyi.
@phoenixim Ben böyle havlu gibi seviyorum. Elime alıp sıkınca, suyu çıkacak 🙂
@burakozkes Hangi firmalarınkini kullanıyorsun?
Bim ve a101'inkiler fena değil ama değişiyor seriden seriye, bazen iyi çıkıyor bazen dandik. Fiyatı da 6 lira oldu. Sensitive falan daha dandik bunlara oranla
@phoenixim Selpak Sleepy ve A101
@burakozkes Bunu ben de sevmedim. Küçük ya. Çekince çok kolay yırtılıyor. Bim’in family ıslak mendili de güzeldir👍
Aşırı pahalılar var prima vs onlar hariç hepsini denedim, piyasada f/p olarak en iyisi bu ama bu kez biraz pahalı kalmış. Geçen indirimde 90'lı 24'lü koli 59 liraydı. 25 lira da kupon vardı, 150 liraya 3 koli aldım, baya ucuza geldi.
enflasyon bunlara da vurmuş 100den 90a düşmüş paketler 😀