3 yıldır kullandığım mouse ne yazık ki bozuldu bende yeni mouse arayışındayım.
Aşağıda paylaşmış olduğum mouse'u almayı düşünüyorum 25 TL indirim çeki ile fiyatı iyi gibi.
Sizin düşünceleriniz neler veya başka öneriniz olur mu?
Not: Fiyat aralığım 200 TL civarında 🙂

Çöp bu mouse alma tavsiye etmem.
Steelseries Rival 3 219₺ye inmişti geçenlerde. Daha o fiyata iner mi bilmiyorum ama o güzel bir seçenekti.
Ben şu an bu gösterdiğin fareyi kullanıyorum. Gayet de memnunum. El yapısına göre değişir. İlk aldığımda elim bi yadırgadı başlarda ama sonra alıştım. Tık hissiyatı iyi. Ayrıca orta tekerler kalın ve parmak tam oturuyor üstüne. Bende m705 vardı iki tane. İkisinde de çift tık sorunu yaşadım. Bana sorarsan da M705 çöp.
https://urun.n11.com/mouse/logitech-mx518-optik-oyuncu-mouse-hero-16k-logitech-tr-garanti-P435983994
Benim Razer mouse bozulduğu için buna geçtim. @kgk zaten söylenecekleri söylemiş. Orta büyüklükte bir el yapısına sahibim. Gayet işimi görüyor. Çok ağır veya çok hafif bir mouse değil.