Millet yapay mapay demiş de canlı yayın yorumlarında, bayağı iyi. Hiç keylemeyi denememiş kişiler anlamaz ama tek tuşla ve sanırım telefonun kamerasını webcam olarak kullanarak, muazzama yakın iş çıkarmış.
Arka plan yok etme işini Skype'ta yapıyor. Onu da deneyip bir farkına bakabilir misiniz @umtk bey? Yayından gördüğüm kadarıyla tamamen aynı şey ve bir farkı da yok.
Millet yapay mapay demiş de canlı yayın yorumlarında, bayağı iyi. Hiç keylemeyi denememiş kişiler anlamaz ama tek tuşla ve sanırım telefonun kamerasını webcam olarak kullanarak, muazzama yakın iş çıkarmış.
Şunlardan dolayı 5700XT satacağım.
#haftalıkgündememalzeme Umut Bey.
gtx 1080 de çalısır mı acaba?
canlı derste kullanabilir miyim?
RTX istiyordu dün gece.
@twocenk gtx var maalesef 🙁
denedim rtx destekli ekran kartı gerekiyor diyor.
Arka plan yok etme işini Skype'ta yapıyor. Onu da deneyip bir farkına bakabilir misiniz @umtk bey? Yayından gördüğüm kadarıyla tamamen aynı şey ve bir farkı da yok.
Aynı olanakları ve esnekliği sunmuyor bu var iken ona gerek yok.