Merhaba yeni sistem topladım
Ryzen 5 1600 AF yeni modeli
XPG 8gb ddr4 3000mhz ram
750ti (idarelik kullanıyorum)
240gb ssd 500 gb hdd
a320h anakart
ekran kartı tavsiyesi istiyorum max bütçem 1500 lira
#akış
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Onu bunu bilmem nvidia da bütçen yeteni al hocam.
Üzerine 160 tl daha koy bunu al. Amd'ye girme tavsiyemdir.
https://www.hepsiburada.com/gigabyte-nvidia-geforce-gtx-1650-super-oc-4gb-128bit-gddr6-ekran-karti-gv-n165soc-4gd-p-HBV00000QE7Q1
rx 5300 çıkıcak önermiyormusunuz çok yazılım hatası olduğunu duydum yeni amd kartların
@xxxahmetxxx driver sorunlarından şikayetçi çok, ekran kararması, resetleme sorunu bu zamana kadar nvidia da sorun olan duymadım burada.Ki ben de 4 yıldır 1060 kullanıyorum hala taş gibi, bana sorsan AMD ekran kartı almam almam. @hamdi ye sorabilirsin AMD yi.
AMD baya sorunluydu sürücü açısından. Fakat son birkaç stabil sürücü, özellikle 20.4.2 ile herhangi bir problem yaşamıyorum uzun zamandır. Siyah ekran problemim vardı zaten benim sadece. O da garip bir şekilde ekran kartından değil, RAM'lerden kaynaklıymış. DOCP ile 3000MHz kullanırken 2933MHz'e düşürdüm, problem yaşamadım. He ama bütçe varsa kesinlikle Nvidia tercih edilsin. @xxxahmetxxx bütçeyi ne kadar daha zorlayabilirsin? 1800-1900?
@hamdi yani bilemiyorum ayın sonuna kadar 1900 yaparım gibi
zaten yeni nvidia ekran kartları çıkıyor ucuzlarsa daha iyi olucak benim için
@xxxahmetxxx rx590 var bende. Duruma göre onu satacağım. Onun için de görüşebiliriz öyleyse. Şu yeni kartlar felan bir çıksın 🙂
Ya da aynı model daha ucuzunu buldum, tam bütçen.
https://www.teknobiyotik.com/galax-geforce-gtx1650-super-ex-1-click-oc-4gb-128bit-gddr6-ekran-karti-65sql8ds61ex-30588.html?ref=akakce&v=1.55.9
750tiı sonra napıcan 😁
750ti kardeşimin bilgisayarına takmayı düşünüyorum gta 5 oynamak istiyor sadece