Bayramda kendisine yollanan yazılı mesajın ekran görüntüsünü başkalarına yollayarak bayram kutlamakta, bilemedim altan.
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kalite giderek düşüyor 😀
mesajception🤣
Abiciğim niye öğle diyonuz ki ,mesaj yazarken harcanan enerjiden tasarruf ediyoruz ama üzdünüz beni
#KonuDışı #mizah
Böyle oluyo sonra 😂
Ben geleni fw yaparak server doluluğunu önlüyorum 🤨
Aynen böyleydi mesaj.
Mesajın görüntüsü değil, birisinin gönderdiği mesajı ekrandan alıntılayıp yolluyorlar 🙂
Ekran alıntılamayı biliyor ama metni kopyalayıp yapıştırmayı öğretmemişler sanırım 🙂
İlginç doğrusu. Noktalı virgülü doğru yere koyup geri kalan kuralları pek takmaması 😀
10dk lık bir içerik çıkar bu metininden 🙂