#GoodbyOlympus
80 yıllık bir çınar daha devrildi, Olympus görüntüleme (fotoğraf) departmanı Japan Industrial Partners'a satılıyor. JIP esasen kötü durumdaki Japon endüstri firmalarını kurtaran bir oluşum, daha önce Sony'nin laptop departmanı olan VAIO'yu satın almış. Pek çok uluslararası uzman bu kurtarma fonunun devraldığı şirketleri devam ettirmediğinden yola çıkarak Olympus fotoğraf markasının fiilen sonlandığını öne sürüyor. Pek çok kullanıcı bu durumun "perşembenin çarşambadan belli oluşu" şeklinde değerlendiriyor zira OMD EM 1 serisinin son 3 modeli belirgin bir gelişmeden ziyade aynı sensör üzerine konumlanmış iyileştirmeler şeklindeydi ve uzunca bir süre bunun sektörden çekilme işareti olduğu söyleniyordu. Bu trendin Olympus ile sınırlı olmadığı, peşinden başka markalarında gelmekte olduğu iddia ediliyor. Hatta kimisi Olympus ile M 4/3 öldü diyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap