#GoodbyOlympus
80 yıllık bir çınar daha devrildi, Olympus görüntüleme (fotoğraf) departmanı Japan Industrial Partners'a satılıyor. JIP esasen kötü durumdaki Japon endüstri firmalarını kurtaran bir oluşum, daha önce Sony'nin laptop departmanı olan VAIO'yu satın almış. Pek çok uluslararası uzman bu kurtarma fonunun devraldığı şirketleri devam ettirmediğinden yola çıkarak Olympus fotoğraf markasının fiilen sonlandığını öne sürüyor. Pek çok kullanıcı bu durumun "perşembenin çarşambadan belli oluşu" şeklinde değerlendiriyor zira OMD EM 1 serisinin son 3 modeli belirgin bir gelişmeden ziyade aynı sensör üzerine konumlanmış iyileştirmeler şeklindeydi ve uzunca bir süre bunun sektörden çekilme işareti olduğu söyleniyordu. Bu trendin Olympus ile sınırlı olmadığı, peşinden başka markalarında gelmekte olduğu iddia ediliyor. Hatta kimisi Olympus ile M 4/3 öldü diyor.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Panasonic birakti mi m4/3ü?
Satılınca devrilmiş mi oluyor?
adam o kadar açıklamış JIP genelde devam ettirmiyor satın aldığı bölüm kapanmış demektir bir nevi, Tozlu raflara doğru yol alacak.
Bu haber çıkmasaydı bu hafta 25 bin liralık Olympus ekipmanı alacaktım, ne yapacağımı ben de bilmiyorum...
Neden Olympus?