Daha once ana tuvalet borunuz tikanip evinizi bok basti mi ? Dun basti bizim, inanilmaz kotu bir tecrubeymis
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Alt komşularımıza senede 1 kere ya su basar ya da bok. Binaların etrafındaki bütün yollar eskisinin üstüne kat kat yenilenerek yarım metre yükseltildi . Yazın gelen sokaklar ne kadar temiz ve yeni diyor. Kışın her yeri bok götürüyor.
😀 cok pis bir muhabbet yahu, allahtan yasadigim katta olmadi olay, bodrumda yasandi. Ana hatla benim evin arasinda ki donen bir dalga varmis o bozulmusta tikamis hatti.
@alatriste46 Arada bizim mutfak gideri tıkanıyor. Sırf o bile çok büyük problem yaşatırken bu durumu düşünemiyorum.
Annemlerin evde böyle bir olay olmak üzereydi. Klozeti gazete kağıdı ile tıkadım üst kata yönlendi kriz. 😀
@orcun bizim millete ozgu degil bence ustad, buralarda da ayni sey yapiliyor. Lakin insan hayatinda birkac defa tecrube etmeli ki boyle seyleri onlemini alsin sonralari 😀
Bizim de öğrenciyken kaldığımız evde tuvalet ve banyo aynı anda tadilata girmişti. Alt kata su akıtıyormuş vs. Neyse 2 hafta okul tuvaletlerine, kahvehanelere falan gittik ama çok zordu. 🙂
Çok geçmiş olsun ama hakkını helal et okurken sesli güldüm. 🙂
@achfighter Beyin fonksiyonlarini kullanamayan komsulariniz var sanirim. Gercekten hani 10 yas kafasi yeter bunun neden sonucunu anlamaya...
@orcun bende onu düşünüyorum, çocuk bezini nasıl gönderiyor. ben s.çtığım b.ku gönderemiyorum
Arabistan'da belli bir döneme kadar yapılan eb ve apartmanların altında foseptik kuyuları olur ve bunların kanalizasyonla bağlantısı yoktur. O yüzden belli sürede bir vidanjör ile atık su çekilir. O atık suyu çeken vidanjör şoförleri zengin oldular. Çünkü atık su içinden değerli saatler, altın takılar, ve çeşitli değerli eşyaların çıktığı çok oluyormuş. 10 yıl kadar önce durum böyleydi, şimdi bilmiyorum devam ediyor mu.