https://www.youtube.com/watch?v=k2BV0NjBLIU
2003'te piyasaya çıkıyor ve 2007'ye kadar üretiliyor. Bir dönemin efsanesiydi bu telefon. Maksimum 10 saniye video kayıt eder, MP3 çalamazdı. Ancak bu sorunları ek program yükleyerek aşabiliyorduk. Forumlarda dehşet oyun ve uygulama desteği vardı. #Nokia bu telefona ile parayı vurmuştu. O dönem hayrandım. Teknoloji daha ileri gidemez diyordum.
#TozluRaflar

+Ünlü sanatçı Gamze Özçelik özelliği :d
n-gage 1.0 oyunlarını bilenem oynatıyordu Asphalt 1-2-3 martial arts falan vardı.
şimdiki telefonların en kötü yanıda bu. 2020 de çıkan bir telefon 2023 e kadar örneğin üretilip satilmali. 2019 da cikanla 2020 telefonalri arasinda pekde fark yok çevrecilik içinde mantikli bu dediğim
7 yıl kullandım. Arkadaşa verdim ve hala çalışıyor.