Linux mint mate sürümünde ekranım varsayılan olarak yana dönük bir şekilde geliyordu xrandr -o 3 komutu ile düzelttim fakat bu sefer de ekranın sağ tarafında siyah ve kullanılamayan bir kısım oluştu. Mause gidiyor ama pencere vs sürükleyemiyorum nasıl düzeltebilirim bunu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap