https://teknoseyir.com/durum/1200197

Vodafone'un durduk yere 7 lira kitlediğini anlatmıştım 🙂 Bugün durduk yere 15 lira kitlediler, telefon 1 saattir şarjdayken yine birden 7000'den talebiniz onaylanmıştır diye mesaj geldi. Bu seferde ekranda çıkan kampanya mesajına evet demişim 🙂 "Telefon elimde bile değildi" diyorum, "bir sefer iptal edilmiş iade yapılmış ama bir kez daha iade yapılmaz" diye cevap veriyorlar. Yani "7 lirayı alamadıkl 15 lirayı alacağız" diyorlar 🙂 Ne diyeyim ki, Allah belanı versin vodafone!

BeğenFavori PaylaşYorum yap