bir akrabamda monochrome ekranlı bir ibm pc vardı 80286 işlemcili bile değildi. sene 87 ya da 88 hatırlamıyorum. ilk kullandığım bilgisayar da oydu. cd game>enter>pacman.exe yazardık prince.exe yazardık. sonra nerden bulduysa bu arkadaş diskete fotoğraf yüklemiş. açsana açsana dedim. açması 1dk'dan fazla sürüyordu. yarısında babasına yakalandık. piksel piksel olduğu için allah'tan bir şey anlamadı. o ne tetris mi? dedi. biz de pc'nin kocaman güç anahtarından çaat diye kapatıp açmıştık heyecandan 🙂 her gittiğimde kurcalardım işte o misafir çocuk bendim.
Misafir çocuğu yaşını çoktan geçtik. Bizde ki kriter, çalışma odama öz babam bile destur isteyip girer, temizlik/ev işleri için yardımcı bayan ise kapının kulpunu bile tutmamıştır daha. Çalışma odam da kimi zaman ulu orta destesinde nakit olur, PC/Sunucu parçaları da yerlerde olur, kimseyi zan altında bırakmamak adına, kimseyi sokmam.
Geçmiş zamana dönersek, PC'nin masası hep dağınıktı, kasa açık, kablolar diskler dışarıda. Korkardı ailem oturmaya da kullanmaya da.
Bizde kesinlikle yasak. Sadece yeğenleri kendi gözetimimde oturtuyorum. Misafir çocuğunun bilgisayarın olduğu odaya bile girmesini istemem.
Misafirlerin çocukları benden büyük. 😛
Çocuklu misafir gelmiyor bana, gelecek olsa bile "çocukları getirmeyin sıkılırlar burada" falan diye istemediğimi belirtirdim. Sevmiyorum çocuk.
Bir süre o misafir çocuğu ben oldum. 😀
@afmha Ben olmadım. Başkasının eşyasına iznim bile olsa dokunmazdım kolay kolay.
@achfighter Ben de 23 yaşındayım hocam, daha önceden kullansam bile 2006'da girdi bizim eve 😂 Merak etsem bile kurcalamazdım ben 😂
bir akrabamda monochrome ekranlı bir ibm pc vardı 80286 işlemcili bile değildi. sene 87 ya da 88 hatırlamıyorum. ilk kullandığım bilgisayar da oydu. cd game>enter>pacman.exe yazardık prince.exe yazardık. sonra nerden bulduysa bu arkadaş diskete fotoğraf yüklemiş. açsana açsana dedim. açması 1dk'dan fazla sürüyordu. yarısında babasına yakalandık. piksel piksel olduğu için allah'tan bir şey anlamadı. o ne tetris mi? dedi. biz de pc'nin kocaman güç anahtarından çaat diye kapatıp açmıştık heyecandan 🙂 her gittiğimde kurcalardım işte o misafir çocuk bendim.
Misafir çocuğu yaşını çoktan geçtik. Bizde ki kriter, çalışma odama öz babam bile destur isteyip girer, temizlik/ev işleri için yardımcı bayan ise kapının kulpunu bile tutmamıştır daha. Çalışma odam da kimi zaman ulu orta destesinde nakit olur, PC/Sunucu parçaları da yerlerde olur, kimseyi zan altında bırakmamak adına, kimseyi sokmam.
Geçmiş zamana dönersek, PC'nin masası hep dağınıktı, kasa açık, kablolar diskler dışarıda. Korkardı ailem oturmaya da kullanmaya da.