Valla bir de tableti var ki iPad mini retina çakması sormayın mipad adında yeni tanıttılar 7.9 2048x1536 ve nvidia tegra k1 işlemcili(snapdragon 805 ayarında) bir de 650$ fiyata 4k televizyonları var androidli. Xiaomi çok doğru adımlar atıyor. Zaten telefondaki romlarına her hafta irili ufaklı güncelleme çıkartan bir firma daha ne olsun.
bi kere mipad ismi esinlenerek gelmiyor mipad miui arayüzünden geliyor bide tegra k1 snapdragon 805 ayarında değil masaüstü işlemciler kafa kafaya denk gelen hatta bazı durumlarda geçen ama çok ısınması ve çok güç çekmesi handikap eee güçlü işçiniz varsa çok yer çalışan bi işçiniz varsa ısınır ve terler
bi kere mipad ismi ipad den esinlenerek gelmiyor mipad ismi miui arayüzünden geliyor bide tegra k1 snapdragon 805 ayarında değil masaüstü işlemciler kafa kafaya denk gelen hatta bazı durumlarda geçen ama çok ısınması ve çok güç çekmesi handikap eee güçlü işçiniz varsa çok yer çalışan bi işçiniz varsa ısınır ve terler
gelse çok güzel olur ama gelmeyecek dediler DH'de.
bence de gelmez ama bir şekilde alacağım ben.
peki find 7 ülkemize gelirmi???
DH de oppo türkiye temsilcisi ile yapılan bir röportaj var , oppo ülkemize gelir gibi duruyor...
http://www.donanimhaber.com/cep-telefonlari/haberleri/OPPOnun-akilli-telefonlari-Turkiyeye-gelecek-mi--Ozel-roportaj.htm
Xiaomi gelecek yıl sonuna doğru bir göz atın 🙂
Cyanogenmod dan bir kaç konuşmacı geldi Ankara'ya Android Gelistirici Günlerine, cihaz hakkında bir açıklama yapmadılar. Gelmeyebilir.
İnşallah gelir.
Valla bir de tableti var ki iPad mini retina çakması sormayın mipad adında yeni tanıttılar 7.9 2048x1536 ve nvidia tegra k1 işlemcili(snapdragon 805 ayarında) bir de 650$ fiyata 4k televizyonları var androidli. Xiaomi çok doğru adımlar atıyor. Zaten telefondaki romlarına her hafta irili ufaklı güncelleme çıkartan bir firma daha ne olsun.
bi kere mipad ismi esinlenerek gelmiyor mipad miui arayüzünden geliyor bide tegra k1 snapdragon 805 ayarında değil masaüstü işlemciler kafa kafaya denk gelen hatta bazı durumlarda geçen ama çok ısınması ve çok güç çekmesi handikap eee güçlü işçiniz varsa çok yer çalışan bi işçiniz varsa ısınır ve terler
gelmesin.
neden?
@murat-bey
bence gelmeli gayet güzel
Kadıköy'e, Sirkeci'ye gelir de diğer türlü gelir mi bilemiyorum. 🙂
bi kere mipad ismi ipad den esinlenerek gelmiyor mipad ismi miui arayüzünden geliyor bide tegra k1 snapdragon 805 ayarında değil masaüstü işlemciler kafa kafaya denk gelen hatta bazı durumlarda geçen ama çok ısınması ve çok güç çekmesi handikap eee güçlü işçiniz varsa çok yer çalışan bi işçiniz varsa ısınır ve terler
tasarım harika yalnız çok beğendim 🙂
Gelse süper olur ama sanmıyorum
şu an davetiyeyle satıyorlar ama çin alışveriş sitelerine bakarsanız oralarda da satışı var
oppo nun turkıye planı var ama ne zaman gelir bilinmez