Kullanım kolaylığı, görsellik bakımından en iyi linux distrosu hangisi? Elementary os'u eskiden biliyorum.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kullanmadım ama kullanım kolaylığı ve görsellik konularında Deepin önerildiğini duydum. https://www.youtube.com/watch?v=Uq_IbFNueTE
https://www.deepin.org/tr/
Manjaro deneyebilirsin, deepini kurdum ama beğenmedim.
Ubuntu, popos, linux mint iyidir.
Ben aktif olarak elementary os kullanıyorum
mint iyi kullanıcı dostu arayüz
Manjaro Deepin +1. Altı ay kadar mint kullandım. Şimdi Manjaro Deepin kullanıyorum hem görsellik hem kullanım kolaylığı açısından çok iyi. Benim 10 senelik emektarda bile tıkır tıkır çalışıyor.
https://teknoseyir.com/durum/1134841
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Çoğunluk deepin tavsiye etmiş. https://www.epey.com/laptop/hp-15-db0051nt-6rr07ea.html bilgisayarı alsam, deepinde ve 0 A.D. de kasma olur mu?
Uzun süre Windows kullanıp linux denemiş biri olarak lubuntuyu tavsiye ederim. Kodlama bilmiyorum ama kullanabiliyorum.