İşletim sistemini bugün kurdum daha. İki üç saattir kurcalıyorum keşke şu da olsaydı dediğim bir olay olmadı henüz. Yaklaşık altı aydır windows kullanmıyorum ve aramıyorum da. Linux dağıtımları tüm ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyor.
Sistemim eski 9 yaşında.
AMD X4 965 BE
JD 120 GB SSD
8 GB DDR3 Ram
HD4850 vardı çok ses yapıyor diye söktüm. 😀 Dahili HD4350 var anakartta onu kullanıyorum.
@mehmettustaa 2010 yılının en iyi 4 çekirdekli işlemcisi idi. Ama tabi güncelliğini yitirdi. 6200u güç tasarruflu X4 965 ise performans için çarpan kilidi açık geliyor. Onun da bir etkisi var tabi. Özledim o yılları 🙂
@rambo Ben seçemeyince olduğu gibi bıraktım. Problemsiz kurdu. İsterseniz sizde deneyin. Olmazsa kuruluma başlamaz zaten. O zaman https://www.balena.io/etcher/ deneyebilirsiniz. Çok basit bir uygulama bu da.
@rambo Benim bilgisayarım eski nesil bios ve manjaro kullanıyorum. Bir fikir daha vereyim.
Eğer varsa başka bir bilgisayarda isoyu yine rufus kullanarak bu kez mbr olarak yazdır. Sonra getirip kendi pc ne kurulum yap.
Hortlattın yine 🙂
Ama değmez mi be ? 😀
Su sagsan soldan cikan menülere uyuzum ya
İstersen kapatabiliyorsun. Ben kendim ekledim lazım oluyor diye.
@okanaytimur deepin denedim bir kere, sagdan cikan seffaf menüleri okumak zor geldi sildim. VM idi zaten
@3dfx Bence bir daha dene. Uzun zamandır pc kullanmaktan böyle zevk almıyordum 😀
@okanaytimur gnome yetiyo bana ya, profilden bak istersen 😀
@3dfx Baktım da bulamadım. Durumun linkini atsana varsa.
@okanaytimur kaydir kaydir bayadir paylasmadim ama degistirmedim de 😀
@3dfx https://teknoseyir.com/durum/1070536 Aynen buldum. Baya güzelmiş senin ki de. Ekran çözünürlüğü kaç?
@okanaytimur vm 1080p laptop 768p
Aynen bende bu kadarını beklemiyordum. Aşırı tatlı 😀
Saat hangi vilayetin saati GMT +6 herhalde. 😀
Aynen başta otomatik saat ayarlama kapalı idi açtım şimdi düzeldi. 😀
@alinux Aynen yeniden pacman -S install diye komut vermek bile güzel 😀
@okanaytimur dark mode ac kurban gözlerim yandi gece gece 😀
@3dfx Unutmuşum onu 😀
Hayır Deepin
@rambo Hayır offical deği. Sadece çevirilerde tuhaflıklarla karşılaştım. Onun haricinde hem görsellik hemde performans olarak Mint'i tokatlıyor.
@okanaytimur Memnun musunuz işletim sisteminden.
Artı olarak windows kullanıyor musunuz birde sisteminizin özelliikleri nedir?
İşletim sistemini bugün kurdum daha. İki üç saattir kurcalıyorum keşke şu da olsaydı dediğim bir olay olmadı henüz. Yaklaşık altı aydır windows kullanmıyorum ve aramıyorum da. Linux dağıtımları tüm ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyor.
Sistemim eski 9 yaşında.
AMD X4 965 BE
JD 120 GB SSD
8 GB DDR3 Ram
HD4850 vardı çok ses yapıyor diye söktüm. 😀 Dahili HD4350 var anakartta onu kullanıyorum.
@okanaytimur Anladım 🙂
Performansı nasıl Windows 10a göre.
@okanaytimur bu arada sisteminizde kötü değişmiş.
Core i5 6200udan iyi cpu puanı var.
@mehmettustaa 2010 yılının en iyi 4 çekirdekli işlemcisi idi. Ama tabi güncelliğini yitirdi. 6200u güç tasarruflu X4 965 ise performans için çarpan kilidi açık geliyor. Onun da bir etkisi var tabi. Özledim o yılları 🙂
@okanaytimur aynen eskiler güzeldi 🙂
Manjaro ile alakası yok olayın. Rufusta pasif halde görünüyor değil mi o seçenek?
@rambo Ben seçemeyince olduğu gibi bıraktım. Problemsiz kurdu. İsterseniz sizde deneyin. Olmazsa kuruluma başlamaz zaten. O zaman https://www.balena.io/etcher/ deneyebilirsiniz. Çok basit bir uygulama bu da.
@rambo
https://www.pendrivelinux.com/universal-usb-installer-easy-as-1-2-3/ birde bunu dene. Bu program doğrudan linux isosu için hazırlanmış. Bu da olmazsa pc de bir ayar aktif edilmemiş olabilir.
@rambo Benim bilgisayarım eski nesil bios ve manjaro kullanıyorum. Bir fikir daha vereyim.
Eğer varsa başka bir bilgisayarda isoyu yine rufus kullanarak bu kez mbr olarak yazdır. Sonra getirip kendi pc ne kurulum yap.