TeknoSeyir.com site içi kullanıcılara özel mesaj ile ulaşmak istiyorum, siteyi alt üst ettiğime inanıyorum fakat bulamadım. Özel mesaj sitede bulunmuyor mu yoksa ben mi bulamıyorum?
Yardım için şimdiden teşekkürler,
@TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 180 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yok Özel mesaj. @xen etiket var.
PLUS üyeler için geleceği zannediliyordu ki yapılmadı. Biz yıllardır bekliyoruz. Hatta Discord temelli bir yapı istedik amma olamadı. Canlı yayın zaten yok. PLUS kendini kaybetti #Hükümsüzdür
@distance Biz açık açık dillendirdik, istedik. Yöneticilerde aptal değil, ilgililer. Bakacağız dediler, hala hamdi beyin gözüne bakıyorduk. Oda gitti el oldu. Biz nerelere gidek...:=)))
Özel mesaj yok sitede.
Ne özel mesaji siteye yazı yazma özelliği yeni geldi. Link paylaşma özelliğide gelir 2 3 seneye kalmadan