KirbiT @kirbit 23 Ağustos 2019 - 17:11 Ofis burası değil mi ya 😅 başka yer ararken tanıdık bir yer buldum BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 2 13 Yalçın Bahadır @ybahadir Fotoğrafta bina sağa doğru yatmış gibi görünüyor. Geniş açı ile mi çektin? 23 Ağustos 2019 - 17:12 Yanıtla Beğen KirbiT @kirbit Ana kamera ile çektim, kadraj yamuk diye böyle çıktı herhalde. Mi6 23 Ağustos 2019 - 17:14 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Bu kadar olmasa da binanın bir yere doğru 'oturmuş' olduğunu söyleyebilirim. Ciddi bir depremde pek şansı olduğunu sanmıyorum. 23 Ağustos 2019 - 17:21 Yanıtla Beğen 1 Yalçın Bahadır @ybahadir @gamsizm Murat Bey. Bu çok ciddi bir konu. Bence en kısa zamanda ayrılın oradan. Bu binanın yıkılması için depreme de ihtiyacı yok. Yanında yöresinde yapılan bir inşaat bile yıkabilir binayı. Test yaptırdınız mı? 23 Ağustos 2019 - 17:27 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm @ybahadir İstanbul'dan ayrılmadıkça kurtuluş yok İşte yakalanamsak evde yakalanacağız. 23 Ağustos 2019 - 17:28 Yanıtla Beğen 5 Özkan Tokgöz @12ozkan123 Kapıda zaten ofis yazıyor be adam! 😜 23 Ağustos 2019 - 17:17 Yanıtla Beğen KirbiT @kirbit 😆 resimlerden gördüm sadece ama hemen tanıdım. Akılda kalıcı bir bina 😁 23 Ağustos 2019 - 17:21 Yanıtla Beğen 1 ilker @gilker map linki alabilir miyiz 23 Ağustos 2019 - 17:18 Yanıtla Beğen KirbiT @kirbit Şurası idi sanırım Üsküdar-İçerenköy Cd No:19 İçerenköy, Üsküdar-İçerenköy Cd No:19, 34752 Ataşehir/İstanbul https://maps.app.goo.gl/imxd3mq9rACTcSmi7 23 Ağustos 2019 - 17:20 Yanıtla Beğen KirbiT @kirbit 👍🏻 23 Ağustos 2019 - 17:29 Yanıtla Beğen Centurion @burakdogn Zile bas kaç bence. 23 Ağustos 2019 - 17:34 Yanıtla Beğen 7 Hüsamettin @akhenaton ahh ahh Hamdi başgan olaydı uğrardım 23 Ağustos 2019 - 17:57 Yanıtla Beğen 1 Boba Fett @bobafett Daireden bozma ofis. Bir iki kişiyi anlık ağırlayabilir belki ama dediğiniz olayda kapıda kuyruk olmanız doğal olurdu. 23 Ağustos 2019 - 20:34 Yanıtla Beğen İptal
Fotoğrafta bina sağa doğru yatmış gibi görünüyor. Geniş açı ile mi çektin?
Ana kamera ile çektim, kadraj yamuk diye böyle çıktı herhalde. Mi6
Bu kadar olmasa da binanın bir yere doğru 'oturmuş' olduğunu söyleyebilirim. Ciddi bir depremde pek şansı olduğunu sanmıyorum.
@gamsizm Murat Bey. Bu çok ciddi bir konu. Bence en kısa zamanda ayrılın oradan. Bu binanın yıkılması için depreme de ihtiyacı yok. Yanında yöresinde yapılan bir inşaat bile yıkabilir binayı. Test yaptırdınız mı?
@ybahadir İstanbul'dan ayrılmadıkça kurtuluş yok İşte yakalanamsak evde yakalanacağız.
Kapıda zaten ofis yazıyor be adam! 😜
😆 resimlerden gördüm sadece ama hemen tanıdım. Akılda kalıcı bir bina 😁
map linki alabilir miyiz
Şurası idi sanırım
Üsküdar-İçerenköy Cd No:19
İçerenköy, Üsküdar-İçerenköy Cd No:19, 34752 Ataşehir/İstanbul
https://maps.app.goo.gl/imxd3mq9rACTcSmi7
👍🏻
Zile bas kaç bence.
ahh ahh Hamdi başgan olaydı uğrardım
Daireden bozma ofis. Bir iki kişiyi anlık ağırlayabilir belki ama dediğiniz olayda kapıda kuyruk olmanız doğal olurdu.