@enigmasi kart 120 yakıyordu yanılmıyorsam. Bizim intel olduğu için çokta gerekmiyordu . şimdi 1070ti var. 300 watt psu'dan 700'e geçtik. Kartın tek fanı sağ olsun motor gibiydi. Şimdi son derece sessiz.
Benim 10 yıl önce topladığım ve hala kullandığım sisteme çok benziyor.
Ekran kartı MSI 4850
İşlemci X4 965 BE
Anakart Gigabyte 880-GM-UD2H
Ram 2x4 GB 1333 CL9 Kingston
Kasa Feel modelini hatırlamıyorum 😀
Aynı ekran kartı fakat i7 920 + rog rampage extreme ile almıştık bizde 9 10 sene önce.
ekran kartı hakkı rahmetine kavuştu fakat diğerleri şu an iyi 😀
Trafo bağlanmasını gözardı edersek günlük kullanılır yine.
@enigmasi kart 120 yakıyordu yanılmıyorsam. Bizim intel olduğu için çokta gerekmiyordu . şimdi 1070ti var. 300 watt psu'dan 700'e geçtik. Kartın tek fanı sağ olsun motor gibiydi. Şimdi son derece sessiz.
feel psu intihar sebebi.
Kasaları fena değildi. Zaten 2 yıl geçmeden Corsair kasayla i7-2600K almıştım.
@enigmasi Ben kasaya dahil almıştım PSU'yu Feel marka. PC yi topladığım ilk ayı doldurmadan yandı.
9 yil once 1tb hdd 206 lira ben gecen sene ya da onceki sene 220 civarina almistim
Caviar black alabileceğin en performanslı 7200rpm disk, diğerlerinden pahalıydı hep
@enigmasi ben wd blue 1 tb almıstım
Phenom II X3 720 ve ATI HD4870 1GB VAPOR-X'i kullanmıştım ben. Sen işlemciye yüklenmişsin 😀
4.çekirdeği açmak için birebir aynı kombinasyonu almıştım ben de zamanında. fakat ekran kartı 2gb versiyonuydu. 😀
O zamanlar 3D öğrenmeye başlamıştım, en ucuza alabileceğim en hızlı işlemci buydu 🙂
@mertdg Benim 4. çekirdek açılmayandan çıkmıştı 🙁 Hala çalışıyor bu arada yan odada
Bundan önce de Athlon II x4 vardı
agabe
Evet, “led mi? Wow” idi
Ben de 3570k ve 7970'li sistem toplamıştım, 2500 tlye hemde vatandan
Bu fiyatlar da vatan olması gerek
vatan hafta sonları %25 indirim yapardı o zaman güzel fiyatlara sistem toplanabiliyordu.
@hcaktuna bir de listede yazdığı gibi World card indirimi vardı, ben oradan havale yapardım
Benim 10 yıl önce topladığım ve hala kullandığım sisteme çok benziyor.
Ekran kartı MSI 4850
İşlemci X4 965 BE
Anakart Gigabyte 880-GM-UD2H
Ram 2x4 GB 1333 CL9 Kingston
Kasa Feel modelini hatırlamıyorum 😀
hala gideri var.. iş görür
Gigabyte AUROUS diye serilerle devam ediyor galiba pc bileşen üretimine. Bir Asus bir de GB var Tayvan malı galiba.