Opera, oyunculara yönelik yaptığı tarayıcıyı yayınladı. Ben yaklaşık 1 yıldır developer sürümünü kullanıyorum. İşlevsellik olarak ondan pek bir farkı yok. Sadece ışıklı mışıklı yapmışlar. Değişiklik olsun diye geçilebilir 🙂
İndirmek isteyenler için:
https://www.opera.com/tr/gx#start

Gaming tarayıcı mı?! Bunu da mı görecekti bu gözler?!
Amaç ışık değil ki. İşlemci ve ram kullanımını sınırlamak, twitch vs gibi video izlerken aynı anda açık olan oyunlardaki performans düşüşünü engellemek gibi amaçları var. Ne kadar yapıyor ne kadar yapamıyor bilmiyorum ancak bunu ışığa da indirmemek lazım
Esprisine yazdım onu ya 🙂 Kullanıyorum şu an ama yayın yapmadığım için bilemem tabii ki. Sürekli yayın yapan arkadaşlar zaten değerlendirir 🙂
Şahsen benim hoşuma gidiyor, chrome'dan bayağı sıkılmıştım. Umarım bozmadan devam ederler.
CPU limiter bilemem ama Ram limiter sanırım yapılabilir normal opera içinden. Birçok ayar imkanı sunuyor. Kendinize göre "tarayıcıya takla attırmanız" çok kolay 😉
Yok hocam bir şey kaçırmadın 🙂 Ram ve işlemci sınırlama özelliği ile oyun sırasında daha iyi performans almak için yapılmış. Kurcalıyorum ben de 🙂
asıl ben chrome tabanlı edge i merak ediyorum daha betası bile çıkmadı böyle giderse 1 yıl daha bekleriz :). Edge deki sekmeleri saklama ve dosyaları indirmeden okuma vs. özellikleri yüzünden benim için vazgeçilmez .
İndirebilirsiniz.