Pardus v17.5 kurdum bakalım memnun kalacakmıyım.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Şuanda flash belleğe kurulum yaptım. Baya stabil çalısıyor yanımda gezdireceğim sürekli deneyimlerimi aktarırım.
Pardus tamamen düzmece
nasıl yani ?
@mamoo yerli ve milli bir işletim sistemi değil hala vizyon sahibi çıkıpda bu işe el atmıyor.
@systemnet peki ne yapmalıyız.
maskesini indirince altından debian çıkıyor.