Merhaba arkadaşlar ekran kartım bozuldu bende yerine 750ti satın almaya karar verdim ama sizce 300w resmini attım PSU işlemci ve ekran kartımı tam güçte çalıştırırmı ? (İşlemci Xeon e5440 2 adet HDD bağlı sisteme 4gb DDR3 ram var ) #akış

Merhaba arkadaşlar ekran kartım bozuldu bende yerine 750ti satın almaya karar verdim ama sizce 300w resmini attım PSU işlemci ve ekran kartımı tam güçte çalıştırırmı ? (İşlemci Xeon e5440 2 adet HDD bağlı sisteme 4gb DDR3 ram var ) #akış

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
750ti üzerinde ek power yok. Anakarttan çekiyor. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Rx460 oem de düşünebilirsin.
Öncelikle rx460 almayi zaten düşünüyordum lakin monitör eski VGA giriş çevirici ile uğraşmak zor ayriyeten kartım Asus modell ve galiba ekstra güç istiyor 6 pinlik
@xxxahmetxxx neden koymuşlar bilmiyorum. Standart kartta yok. Oc içindir belki.
@joe büyük ihtimalle öyledir bende bilerek 2 fan aldım daha iyi soğutur belki diye
2 tane 12v kanalı varmış, her bir kanal tek başına 216w verebiliyomuş maksimum
O işlemcinin hakkı en fazla 750ti, o da overclock yapılırsa. Tabi günümüzde e spor oyunları bile 4gb ram'i beğenmeyecektir. e5440 çok fazla güç tüketen bir işlemci değil, 750ti ise ek güç girişsiz, yani psu tarafında bir sıkıntı yaşamanız pek mümkün değil. Ancak dediğimiz gibi, ramin 8 gb olması, işlemcininde biraz overclock yapılması iyi olur.
Yorumunuz için teşekkür ederim şöyle bir problem var g41m combo anakart kullanıyorum overclock için fazla iyi bir anakart değil (forumlarda okudum ) oyüzden maksimum 3.0 ghzde olursa voltajsiz yapmayı düşünüyorum
@xxxahmetxxx biraz yapabilirsiniz gibi.
@huseyinekrem bende öyle düşünüyorum maksimum 3.30 yapan gördüm ama stok fan ile kullanacağımdan 3.00 geçmeyi düşünmüyorum
GTX950 verelim 😀 https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-asus-strix-gtx-950-gtx950-2gb-sorunsuz-666056310/detay/
Maalesef okadar bütcem bulunmamaktadır 🙂
@xxxahmetxxx 400'e inebilirim ilgilenirseniz, aklınızda bulunsun 🙂
@protego tamam eğer lazım olursa size ulaşirim
Ramimi en kısa zamanda yükselteceğim yorumunuz için. Teşekkürler
Birde arkadaşlar resimdeki soğutucuya işlemciyi şöyle 3.20 3.30 Lara çeksem sıkıntı çıkarır mı sizce
Anakartın kendisi ısındığı için yetmeyebilir.
@huseyinekrem tamam stokta kullanmaya devam edeceğim stok fanla idare edeceğini düşünüyorum
Sorun olmaz kullanabilirsin.