Oto yedek parça acayip pahalı
On disk ve Balata 490 lira her ikisi de Bosch marka
#otoseyir
Oto yedek parça acayip pahalı
On disk ve Balata 490 lira her ikisi de Bosch marka
#otoseyir
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çünkü ithal. Yerli yan sanayisini daha ucuza bulursun ama düşük kalite olur.
206 balatalar bittiginde şile sanayiden 60 liraya almistik reanult kangoo balatasi 206 ile ayniymis ondan verdiler sadece fren balatasi ama
Kur yüzünden yoksa fiyatlar aynı ama sürekli artıyor. Depoya kaçtan soktuğuna bakmazlar satarken çünkü düşünce de dolardan otomatik çeviriyorlar.
Diskler pahalıdır her zaman.
Disk çok eğilmediyse torna kurtarır aslında.
Bende bujileri değiştiricektim tanesine 85 tl fiyat çektiler
Buji altındanmıydı hocam 😀
oha 😀
platinyum bujiler ibraz pahalı lpg li bujilerde platinyum daha dayanıklı örnek pejo 206 1.6 için şu sayfayı inceleyebilirsiniz. https://www.parcayedek.com/bul/peugeot-206-1.6-16v-hb-109/atesleme-bujisi.htm normal bosch 17 tl iridyum platinyum(lpg) 42 tl iridyum ngk ise 87 tl 🙂