10 gün önce yayınladığım çekilşin sonuçları nihayet geldi. 🙂 Toplamda 5 adet 1 aylık plus abonelik hediye ediliyor, bu yüzden 81 katılımcı arasından 5 adet asil ve 5 adet yedek talihli seçildi. Asil talihlilere ulaşılamaması halinde abonelikler yedek talihlilere hediye edilecek. (Bu süre benim hediye ettiğim ilk 2 abonelik için 48 saat, diğer arkadaşlar kendileri karar verebilirler) Her kodun teslimatı ilgili kişi tarafından yapılacak, kazananlar lütfen e-posta adreslerini bu gönderinin altına bıraksınlar.
-------- Asil Talihliler --------
1. Asil (@sahin): @onikidokuz
2.Asil (@sahin): @sezers
3.Asil (@phoenixim): @oyunerbabi
4.Asil (@seckyn): @tarikkaya
5.Asil (@bezmialem): @raporsuzkral
-------- Yedek Talihliler --------
1. Yedek (@sahin): @muzenn
2.Yedek (@sahin): @tolgaaaltas
3.Yedek (@phoenixim): @ehuseyin
4.Yedek (@seckyn): @aziz
5.Yedek (@bezmialem): @holydemijohn
Çekilişin ekran kaydı:
https://drive.google.com/open?id=1Dj39TlIjLkLG5L8J0Zg8FV9cNd-x6IAS
kazananlara h.o
teşekkkürler 🙂
@tarikkaya E posta adresinize kod gönderildi. Güle güle kullanın.
@seckyn saolun.
Yedek çıkmışız bize kalmaz ama yazalım.
Kazanmışım be 😀 Teşekkür ederim şimiden çok mutlu oldum 🙂
Bir aylık Teknoseyir Plus aboneliği kodunuzu belirttiğiniz e-posta adresine ilettim. İyi günlerde kullanın.
@bezmialem tesekkur ederim 🙂
Çok teşekkür ederim emeğinize sağlık 😀
Hocam şu an pek müsait değilim ama ya akşama da yarın akşama göndermiş olurum 🙂
Maili silebilirsin bu arada not ettim
@phoenixim tamamdır hocam, hiç sorun değil teşekkür ederim 🙂
Teşekkür ederim. Hiç beklemiyordum. 🙂 (kodu aldıktan sonra spamlara yakalanmamak için adresimi sildim)
Kodunuz gönderilmiştir, hayırlı olsun 🙂
teşekkürler bu aralar herşey kötü giderken birşey kazanmak iyi birşey ben anca gördüm.
E-posta adresinizi alayım. 🙂