Ekşide cathars nickli şahıs her entrysi teknoseyire alenen iftira atıyor.
Bende insan gibi cevap veriyorum nicke bakmadan ama aa bir bakmışım önceden de cevap vermişim.
Adamın tek yaptığı teknoseyir kötülemek ve bu kötülemek hep yalan dolan şeyler eleştiri değil bizzat iftira peşinde.
Ne garip adamlar var.
Yapacak bir şey yok her yerde var nefretle bakan insanlar, ts dahil
bloklama sistemi yokmu ekşide blokla geç hiç bir sitenin/markanın/takımın fanatiğiyle de uğraşılmaz trollüyle de
Teknoseyir'i Ekşi Sözlük'ten bulmuştum hakkında hiç kötü yorum yoktu.
burdan kendisine sesleniyorum, acil beyin nakli icin yardim kampanyasi baslatsin eksiden.
Herkes ben sen gibi interneti bilgi edinmek ve edindiği bilgileri paylaşmak için kullanmıyor. Böyle gereksiz insanlar da var maalesef. Bırak kendi kendine takılsın.