n11'de office keyleri 10 liraydı ne ara 50 tl oldu 😀
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben önceden almıştım 10 liraya da şifresini değiştirmiştim unuttum 😀
Online olanlar 10 TL civarı, offline kodlar iste 60-70 TL
Amazon.de sitesinden 4 Euro'ya almıştım 1 sene önce
Bende o çalışmamıştı, 10 liralık çalışmıştı.
konusu değil ama , sxflashcard tan aldığın dongle nasıl kardeşim çalıştı mı ? önerir misin ? kaç günde geldi? herhangi bir sorun ile karşılaştın mı? nelere dikkat edelim 🙂
Çalıştı hocam, eve geçince daha detaylı cevap veriririm ama işlem basit baya. 2.5 haftada geldi
@melburg tamamdır tşk ler cevap için , ben o arada sipariş vereyim .
@dnzavc1 yalnız hocam switch iniz kırılmaya uyumlu olup olmadığını serial den bir kontrol edin https://akdm.github.io/ssnc/checker
@melburg mart 2018 de alınmış ama yine de kontrol edeceğim , çok tşk ler hocam.
@dnzavc1 o zaman sıkıntı olacağını sanmam bende o civarda almıştım
@melburg 51 usd diyor shipping dahil , gümrükte sorun olmaz mı
@dnzavc1 Kendileri düşük yazıyor hocam ama skype dan düşük yazın diye hatırlatabilirsiniz benim kutuya 2 dolar yazmışlardı
@dnzavc1 Hocam cihazın firmware i kaç bu arada
@melburg sürümü 6.2.0, songuncelleme ile uyumlu hale gelmiş sanırım sx os
@dnzavc1 evet geldi ama güncelle gelirse yapma daha zaten cihaz kırılınca sonradan programla firmware arttırılabiliyor
@melburg tamamdır, serial da kontrol ettim yine de senin attığın linkten, safe olarak sonuc verdi
@dnzavc1 O zaman sıkıntı yok, kırmak için her şey müsait 😀
@melburg cok sagol ılgine tşk ler syg
@melburg paypal dışında ödeme kabul etmiyor şu an sanırım,ödeme yöntemlerinde mastercard var ancak paypal dışında seçenek sunmuyor.
@dnzavc1 nasıl yav ben aldım normal kartla hatta visa ile aldım ben 😀
@dnzavc1 değişmiş olabilir seçenekler başak satıcılarda var ama
@dnzavc1 burada var liste https://team-xecuter.com/where-to-buy/
@melburg ok dir 🙂
@dnzavc1 Türkiye de satışcı varmış yeni gördüm kırma işlemi yapıyormuş 😀 300 çok pahalı ben 200'e kırardım 😀
@melburg valla dongle ile 450 tl ye satıyorlar
@dnzavc1 yuh ben zamanında sahibinden e kırma ilanı açmıştım 250 liradan korsan içerik diye kaldırmıştı 😀
@melburg muhtemelen satanlar şikayette bulunmuştur.
@dnzavc1 Onaya bile gelememişti 😀 Ama sahibinden de ps4 kırma işleri var
@melburg belkide onlardan mağaza aidatı aldığı için göz yumuyordur.sahibinden para odaklı
@dnzavc1 olabilir
@melburg siparişi dhgate sitesinden geçtim, o sitede de ilanları varmış kredi kartı geçiyormuş oraya yönlendirmişlerdi canlı destekle çözdük alışverişi. oyunlar için soft cobraya baktım senin önerdiğin , xcı ve eshop diye bi ayrım var.xcı eshopta olmayan oyunlar mı oluyor
@dnzavc1 Eshop'tan kastedilen nsp dosyalar şöyle anlatayım XCİ dosyayı indirip sd karta attığın zaman direk açıyorsun cihaz kartuş olarak görüyor onu. Nsp dosyalarda ise sd karta attıktan sonra açıp cihazın veya sd kartın içine kuruyorsun oyunu sanki dijital indirilmiş gibi görüyor. XCİ oyunlar genelde fiziksel olarak satılan oyunlar oluyor, nsp'ler ise eshop'ta satılan oyunlar ama fiziksel oyunlarında nsp'si var
@melburg hazır bilgi ne kadar güzel 🙂 sağol vallahi çok makbule geçti bilgilendirmelerin.
@dnzavc1 Daha sorun varsa cevaplayabilirim 😀
@melburg aklıma geldikçe yazıyorum :D:D
@melburg softcobra dan indirme yapayım dedim de zulüm oldu 🙂 baya bi pencere açıyor , sonrasında captcha gir tıkla tekrar açıyor drive çıkıyor tıklıyosun tekrar captcha sonra tekrar başa dönüyor. keşke zamundada falan olsaymış. başka bildiğin bir site var mı (rom universe var ama çok yavaş paralı üyelik istiyor)
@dnzavc1 https://darkumbra.net/forums/forum/195-switch-games/
@dnzavc1 burada topiclere girip bakabilirsin linkleri görmek için üye olup kalp atman gerekiyor post a
@melburg tamamdır