Formula 1 Brezilya Gp Yarış Sonucu
1-Lewis Hamilton
2-Max Verstappen
3-Kimi Raikkonen
Atraksiyonlu bir yarış oldu.
Mercedes takımlar şampiyonluğunu kazanmayı garantiledi.
Yarışı kazanma şansını Ocon ile yaşanan olaydan dolayı kaybeden Max Verstappen yarış sonunda Ocon'la fiziksel tartışma girmesi uzun zamandır F1'de görülmemişti sanırım.
Podyumda falan da bayağı sinirliydi 😀
Yarış sonu kapalı alanda Verstappen baya bir iteklemiş Ocon'u.. 🙂
Linkini atacaktım baktım sen atmışsın..
Yıllardır kendisi ile yarisanlari artık daha iyi anlamıştır, ***** idiot max. Aaa idiot olduğu için anlamaz mi
Bazen Max'in savunmaları aşırı olabiliyordu ama bugün bariz kazanma şansı gitti olay yüzünden.
HAM'ı da sevmem, ama bende ona karşı bir saygı oluştu yıllar içinde. VER'e hiç ısınamadım, üstüne üstlük zengin züppe evladı tavırlarından dolayı daha da tiksiniyorum gittikçe. Tamam OCO İNANILMAZ salakça bir hata yaptı ve bunun bedeli ağır oldu VER için, ama bu VER'a gidip fiziksel şiddet/bullying uygulama hakkını vermez. Bundan sonra her gün "Daily reminder that I hate Max Verstappen!" diye tweet atacağım...
Ocon Mercedes bağı herşeyi özetliyor... Ferrari'nin F1'e öğrettiği bir mücadele şekli diyelim... Tabiki hepsi spekilasyon... 😀 😀 😀