Arkadaşlar! Kendinize gelin ya!
Ne Apple ı kardeşim.
Yeni Türkiye’deyiz artık.

Apple mapple yok, reis Samsung kullanacak herkes dedi asdsfdgd. Apple Lobisinin işi bunlar

BeğenFavori PaylaşYorum yap