Arkadaşlar! Kendinize gelin ya!
Ne Apple ı kardeşim.
Yeni Türkiye’deyiz artık.
Apple mapple yok, reis Samsung kullanacak herkes dedi asdsfdgd. Apple Lobisinin işi bunlar
Arkadaşlar! Kendinize gelin ya!
Ne Apple ı kardeşim.
Yeni Türkiye’deyiz artık.
Apple mapple yok, reis Samsung kullanacak herkes dedi asdsfdgd. Apple Lobisinin işi bunlar
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şaka şaka 😜
Ama bu doların gerçek olduğunu sanmıyoeum, evet zamlar gelecek ama Apple çok hızlı davrandı bana göre. Ekonomi olarak öneri Mert Yılmaz ı dinleyebilirsiniz
Apple her zaman tampon bölge oluşturarak zam yapıyor. iPhone X'un yerine gelecek telefonun fiyatı şu an ortaya çıkmış oldu aslında; tüketiciyi de bu fiyatlara önden alıştırıp çıkışta bir sorun yaşamak istemiyor diye düşünüyorum.
Böyle olacağı zaten belliydi ama ani oldu. Geçmiş olsun.
Apple dis guclere bir ornek. Hemen gosterdi dis guclulugunu.
Apple o kadar rahatsız ki bu mevzudan diger teknoloji sirketleri gibi
Apple son zammı dolar 3.60ken yapmıştı telefonlara suan 4.86 yukselmeye devam ediyor duracak gibi bir izlenim de yok maalesef. 🙁