Türknet'in ücretsiz hizmet dondurmanı duyduğum zaman hizmet dondurma talebinde bulundum ve gelecek ay hizmetimi 1 aylığına dondurma kararı aldım.Bakalım yıllar sonra 1 ay internetsiz yaşam nasıl olacak?Herkese tavsiye ederim. #Türknet
İlgili link:https://turk.net/destek/nasil-yaparim/hizmetimi-nasil-dondururum.html
Kafama sıkarım 😀
Bakalım ben ne yapacağım 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ Kapatın bir ay talimatını verdim bir kere 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Ücretsiz nedir yok bi de ücretli olsaydı 😀 Taş attılar da kolları mı yoruldu 😀 SO'da geçen gün dondurdum, Mh'yi aradım 1 dakika bile sürmedi işlem 🙂 Bunun için de para talep edilmez artık
Para almıyorlar fakat taahhüt devam ediyor. Taahhütsüz ücret alıyorlar en son ay.
@mkyb Dondurduğun sürede kullanmamış sayılıyorsun ve taahhütten eksilmiyor o süre evet. Dondurduğun süre kadar taahhüt uzamış oluyor yani. Ancak taahhüt içinde olduğundan son ay da önceden ne ödüyorsan onu ödüyorsun. Sonuçta o ay da taahhüt içinde. Fazla para talep edemezler
Başka firmalarda var mı da boş boş konuşuyorsun?
@mkyb Turk.Net zaten taahhütsüz hizmet veriyorum diye reklam yapıyordu. Onlarda taahhüte mi döndü?
Neden internetsiz yaşamı tavsiye edersiniz? Bu kadar dolu ve güzel bir ağı bırakmak pek akıl karı değil bence.
Internet olmadan yaşamayı denemek nasıl bir ihtiyaçtan doğdu?