Ürünü almak için bağlantıyı açtım ATM mağazası %10 indirim kuponu veriyor. Satın alırken kullanıyorsunuz ve 1 TL indirim ile 8,90 TL'ye geliyor. Bence almaya değer kenara koyacaksanız bile. Satıcı ne kadar uyar bilmiyorum ama ürün açıklamasında yazdığına göre kodla alakalı bir sıkıntı olursa yenisiyle değiştiriyormuş. Pek inandırıcı değil de işte 🙂
@ekomen Kimse sorun olduğundan bahsetmemiş tam olarak ne kastedildi bilmem ama masum bir yazı da olabilir. Dediğim gibi 8,90 ₺ ye alıp denenebilir diye düşünüyorum. Aldım ben bir tane 1 yıl sonra sorun olsa bile umurumda olmaz açıkçası.
İleride kullanmak için alsak nasıl bir yol izlemeliyiz acaba ?
Kod yolluyorlar zaten. İstediğinde kullan.
@oglusumben
Hani 1-2 yıl sonra kullanmak istediğimde sorun çıkarsa ne olur demek istemiştim. Tamam 10 tl bir şey değil. Ama moral bozar.
Ben şuna bakıyordum: https://urun.n11.com/diger/windows-10-pro-office-2016-pro-teknik-destek-garantili-P255868174
Aynısını aldım, kullanıyorum.
@tifosi Bende almayı düşünüyorum. herhangi bir sorunla karşılaştınız mı?
@prometrik Karşılaşmadım, şuan kullanıyorum.
@ronniejamesdio Sanmıyorum.Yerli/yabancı bir çok satıcı baya uygun fiyatlara satabiliyor bunları.
Oem keyler bunlar.
Ürünü almak için bağlantıyı açtım ATM mağazası %10 indirim kuponu veriyor. Satın alırken kullanıyorsunuz ve 1 TL indirim ile 8,90 TL'ye geliyor. Bence almaya değer kenara koyacaksanız bile. Satıcı ne kadar uyar bilmiyorum ama ürün açıklamasında yazdığına göre kodla alakalı bir sıkıntı olursa yenisiyle değiştiriyormuş. Pek inandırıcı değil de işte 🙂
@ekomen Kimse sorun olduğundan bahsetmemiş tam olarak ne kastedildi bilmem ama masum bir yazı da olabilir. Dediğim gibi 8,90 ₺ ye alıp denenebilir diye düşünüyorum. Aldım ben bir tane 1 yıl sonra sorun olsa bile umurumda olmaz açıkçası.
ben aliexpresten cok ucuza win7 almıstım sorun olmamıstı hatta sonra onları wın 10 yaptım