LG G7 SES CANAVARI OLACAK
LG Yeni nesil ekran sızıntisından sonra simdide Sesde devrime gidecek gibi duruyor
LG g7 modelinde yepyeni bir teknoloji kullanacak.
1.Boombox Speaker" ile Rakiplerine göre (s9 mate 10 p 20 vs) 6 desibel daha fazla ses verecek.Ayrıca 2 kat daha fazla bass sunacak.
Yine standart telefonlardan 10 kat daha yüksek ses seviyesine ulaşacak.

6 desibel fazla olacak ne yahu.Standart telefonlardan 10 kat fazla ilginc bi tanim.Normalde 30 db iken 300 mu olacak.
Bootloop ve ghost screen korkusundan alamıyoruz.
çentiği unutmayın 😛
Övülen sesi sadece 3 tane delikten mi gelecek
Lg den bir bok olmaz.
+bootloop.g3 ve g5 zede olarak lg ye tövbe ettim.mate 10 pro ile çok mutluyum.
Var
mi 5s imde lg panel kullanıldığı için bende de ghostscreen var 🙁
Bootloop+ghost screen+ pil sorunu(bence en büyük sorun) canavarı olarak piyasaya giriş yapacak 🙂