Hiç fark ettiniz mi veya sizin şehirlerde de durum böyle mi bilmiyorum fakat son 1 yıldır tüm muğladaki burger king şubelerinde sipariş verdiğinizde tepside sadece ketçap oluyor. Koymaları gereken 2 adet sos aslında. Ketçap ve mayonez.
Hatta bugün mayonezimi istedim. Tepsideki ketçapı da alıp götürüyordu sonra iki tane olması gerekmiyor mu diyince koydu tekrar.
Arkadaşlar 10 kuruşluk mayonezde değilim ben. Her gün yüzlerce satılıyor. Yüzlerce haksız kazanç. Kim bilir ne kadar kar yaptılar.
yıllar önce bir uçak firmasının bir zeytin eksik vererek yaptığı kar aklıma geldi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap