Bu Eylül-Ekim dizi sezonu son birkaç yılın en kötüsü sanırım -benim için-. Hiç bir diziyi beğenmedim. The Deuce, Mindhunter, The Orville, Star Trek, The Gifted, Inhumans, Electric Dreams... Kasım'da başlayacak bir iki dizi var gerçi ama onlardan da pek umutlu değilim. Sizin beğendiğiniz bir dizi var mı bu sezon başlayan? Belki gözümden kaçmıştır 😀 #Dizi
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
The good doctor.
Sevmediğim bir tür. Zaten Bates Motel'i izlediğimden beri o Freddie Highmore'un ağzına kürekle vurasım geliyor izlemeye dayanamıyorum.
sınner guzeldı - artık trend kısa dızılere dondu buda konu kıtlıgı yasatıyor artık
aslında işi uzmanına soralım - @berkgun bu eylul donemı hangı dızılerı ızlerım lıstesıne ekledı 😀
Abi luciferın en kıt sezonu bu sezon sanırım😔
Mindhunter
Not my type
@protego bi dene bence
@manikdepresif Denedim zaten yazıda belirtmiştim 🙂
@protego görmemişim, özür
Bu sezon başlayan demiştim 😀 Taze kan lazım yok 😀
Ön yargılı yaklaşmaz iseniz kore dizilerine de bakın derim. Güncel dizileri bilmiyorum ama doctor stranger dizisini şiddetle tavsiye ederim. Ayrıca kore dizileri senelerce sürmez genelde 24 bölümde biter.
Yoo öyle bir önyargım yok 🙂 Son zamanlarda Kore dizileri Türkiye'de popülerleşmeye başladı farkındayım. Ancak bi başlarsam kurtulamayacağımdan korkuyorum 😀 O kadar çok Kore dizisi var ki.. Hangi dizileri önerirsin başka?
@protego Aksiyon olarak iris, komedi olarak A Gentleman's Dignity ve Answer Me 1994, dram/melodram Scent of a Woman. Birde kalsikler var; Rooftop Prince, Secret Garden. İlk aklıma gelenler bunlar. Dram sevmiyorsanız Kore dizilerine bulaşmanızı önermem.
@dkz Dram dediğin Türk dizisi kıvamındaysa aman kalsın 🙁
@protego Uzun bir süredir Türk dizisi seyretmiyorum. O yüzden karşılaştıramayacağım. Amerikan dramalarına oranla daha başarılı buluyorum.
Çok mantıksız buldum ben. Sadece birkaç bölüm izledim. Koskoca şeytan, azrail ne ise artık, cehennemden geliyor ne yapıyor? Sadece cinayet filan çözüyo. Pek bir espirisi olduğunu düşünmüyorum. Tabi zevk meselesi.