Bu Eylül-Ekim dizi sezonu son birkaç yılın en kötüsü sanırım -benim için-. Hiç bir diziyi beğenmedim. The Deuce, Mindhunter, The Orville, Star Trek, The Gifted, Inhumans, Electric Dreams... Kasım'da başlayacak bir iki dizi var gerçi ama onlardan da pek umutlu değilim. Sizin beğendiğiniz bir dizi var mı bu sezon başlayan? Belki gözümden kaçmıştır 😀 #Dizi

BeğenFavori PaylaşYorum yap