Üniversitede bir YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ğrencisi eğer birinci sınıfında başarılı olursa ikinci sınıfta Elektrik Elektronik Mühendisliği ile çap yapma düşüncesine diyorsunuz ? Biraz zor olsa da başarılabilinir mi ? Ek olarak bilgisayar mühendisliğiyle yandal yapma durumu da olabilir ? Ne diyorsunuz hangisi daha mantıklı. Eğer total olarak düşünürsek çap daha zorlayacak ama katkısının daha faydası olacağını düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap