Evrim var ya da yok umrumda değil lakin varsa ivmesi nedir?

Zihin gücüyle eşyaları kaç yıl sonra hareket ettirecez?

Mükemmel kavrama ezber ve muhakeme yeteneği ne zaman ortaya çılacak?

Mesela sudan karaya çıkan insan ne zaman havaya oradan uzaya çıkacak? Çünkü istikbal göklerdedir.

Evrim geçirerek yeni ve güçlü bir insan türü ortaya çıkarsa onu desteklemeli mi yok mu etmeliyiz?

Evrim süreci insan elinde iyi ya da kötü şekilde yönlendirilebilir mi? İnsan insana bunu yapar mı?

Evrim geçirerek kendini aşmış bir medeniyet dünya yı bilmediğimiz bir zamanda terketmiş olabilir mi? Uzaylılar varsa aslında onlar eski dünyalı mı?

Milyonlarca yıl sonra falan evrim süreci yaşayıp maddesel boyuttan yeni bir boyuta evrilebilir miyiz?

Evrim ivmesini ve hızını kaybetmiş hatta ola ki durmuşsa hala üzerinde kafa patlatmak birbirimizi kırmak ne kadar mantıklıdır?

#KonuDışı #saçmagibigelsededeğilgibidüşünceler

Durumla bir süre ilgilenemeyeceğim (sınavlar) umarım ucurulacak yorumlar gelmez. Lutfen o tür yorumlar gelmesin kimse uçmasın.

BeğenFavori PaylaşYorum yap