LP'nin twitter da "haberim yokmuş gibi çek", "gidin Hamdiye sorun" tarzı yorumları ve "tamam ben gideyim o zaman" vb. ajitatif ifadeleri üçlüde kimin daha profesyonel olduğunu kimin kime patronluk tasladığını gösteriyor sanırım. dislike ve unfollow etmek ses getirecektir bence. Neticede LP'nin de görüş alanına girebilecek bir girişim olur bu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap