LP'nin twitter da "haberim yokmuş gibi çek", "gidin Hamdiye sorun" tarzı yorumları ve "tamam ben gideyim o zaman" vb. ajitatif ifadeleri üçlüde kimin daha profesyonel olduğunu kimin kime patronluk tasladığını gösteriyor sanırım. dislike ve unfollow etmek ses getirecektir bence. Neticede LP'nin de görüş alanına girebilecek bir girişim olur bu.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
LP candır ama geçen gündemde dediğim gibi "tarzı budur" soğuk içiniz 😀
Twitter'da bulamadım öyle tweetler
https://twitter.com/leventp/with_replies
https://twitter.com/leventp/status/875864472107266049
.
Teknoseyir İzleyici üzerinden çalışan bir yayın olduğu için takipçi ve like sayısı önemli istatistiki veriler olur. Belli bir sayıda takipçi düşüşü ve dislike olması önemlidir. Bu haftaki gündem değerlendirmesindeki dislike sayısına bakın anlarsınız.
Yani her Internet yayıncısı bizim takip like gibi etkileşimlerimize muhtaçtır. Bunu anlattığıma inanamıyor olsam da gerçek bu.
hamdi özür dilesin hepimizden levent abi de bir büyüklük yapar belki.