En ucuz paketi almalı mıyım sizce?
59 tl 25mbps / 50 gb kotalı olanı.
50 gb kota hiçbir şey, 5 gün dayanmaz fakat aynı şekilde 75 gb ve 100gb kota da dayanmıyor.
Bu paket 1 mayıstan itibaren 16mbps sınırsız'a evrilecek. 16 mbps sınırsız da gayet iyi gibi.
Başka tarife önerisi olan var mı? D smart'taydım iptal ettireceğim artık, çok kazık.
#superonline #internet #tarife

mayıstan sonra geceleri kota olmayacak. o yüzden 50 gb kota yeter bence
Fazla para vermeye gerek yok. Ben uzun süre 25GB kotalı paketini kullanmıştım, şimdi 75 yaptılar gerçi onu ama çok bir şey değişmedi, yine çabuk bitiyor.
Dediğin gibi Mayıs sonrasını düşünürsek 50gb kotalı paket gayet uygun.
Şunu düz 50 lira yapsalar şahane olacak.
Bi ayar cekmeden 25lik alinabilir.uydunet 24e dusurdu o 25ligi.Guncelleme gelebilir.
Yalnız Superonline'da upload yapmanızda o 50 GB'tan düşüyor. Torrent kullanan birisiyseniz dikkat edin.
Hayır uploadın ayrı kotası oluyor.
En ucuzunu al.
bence geç direkt. yakında 25mbps paket kalkabilir uydunette olduğu gibi. kotayı geçsen de 16'ya düşeceği için baya iş görür bence.
Bulunduğum yerde superonline fiber yokmuş -.-'' ttnet ve d smart fiber var.