Merhaba millet,
Elimde MSİ gl62 6qd leptop var.
MSİ oyuncu bilgisayarı olduğu için sola win tuşu koymamış ve sağa win tuşu koymuş.
Bunun çözümünü buldum. Biostan tuşlar değiştirilebiliyor.
Ancak büyük klavyelerde sağ başlatın yanında olan içerik tuşu yok. Ve çok sık kullandığım bir tuş. Sizin bildiğiniz bi çözümüm var mı?
shift f10 var ama çok uzuyor iş. Sağda bir ctrl fazla mesela bu tuşları değiştirmenin yazılımsal vs bi yolu varmıdır?
#akış @frt
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Shift + f10'u bilmiyordum, teşekkürler 🙂
Bence hic ugrasma.Laptop klavyesinde gercekten oyun oynanmaz zaten.Usb klavye al bir tane,rahat rahat takil
Zaten bende oyun oynamıycam 🙂 kullanırken çok kulalnıyorum içerik tuşunu ama yok işte burda.
oldukça basit 🙂 #autohotkey
RCtrl::
Send {RButton}
return
@frt bu sağ ctrl yi etkiler di mi sadece?
@ucustakipilot RCtrl:: olarak kullandım. oradaki R sağı ifade ediyor 🙂
@frt Peki bende 1 tane fazladan < tuşu var bu olmaz di mi?
@ucustakipilot nasıl yani?
@frt HAni küçüktür hem shiftle hemde tek tuşla yapılabiliyor ya.
@ucustakipilot evet? tam anlayamadım 🙁
@frt O tuş içerik olsun desem shift ile yapılanda mı etkilenir?
@ucustakipilot etkilenmez
@frt Son birşey sorayım çok araştırdım ama benim İngilizce seviyem vs bir türlü olur mu olmaz mı anlayamadım.
Şöyle bi script yapabiliyormuyuz?
Ben ctrl 3 yaptığımda 5 sn aralıklarla t ye bas. ben ctrl 4 yaptığımda dur.
@ucustakipilot
^3::
durum=1
While durum
{
Send t
Sleep, 500
}
return
^4::durum=0
@hkellecioglu code etiketi return'dan sonra çalışmıyor 😀
@ucustakipilot 500 değil 5000 olacaktı 🙂
@frt Çok çok sağol. BU kodda bi bozulma var mı direk kopala yapıştır yapayım mı?
@ucustakipilot kod sağlam alttaki siyah satırı almayı unutma yeter 🙂 bir de 500 yazan yeri 5000 yapman lazım
@frt Çok çok çok teşekkür ederim. Hemen deneyip haber vereceğim.
@frt Tekrar çok çok çok teşekkür ederim. son bir sorum var hangi tuşu nasıl yazacağımı gösteren bi belge var mı hani ctrl ! gini.
@ucustakipilot Rica ederim 🙂
burda altlarda örnekler ve linkler vermiştim. https://teknoseyir.com/blog/autohotkey-ile-klavyeden-muzik-kontrolu
@frt Çok oldu biliyorum ama kusura bakma.
Şu içerik tuşu olayı olmuyor. İçerik tuşuş yapmaya çalışıyor ama tam olmuyor. yani mesela klavyeden masa üstündeki öyeler arasında gezerken ona bastığımda onun içerik menüsünü açmıyor.
@frt Yani o aslında sağ fare tuşu olmuyacak. sorunda burda o tuşun adını bilmiyorum. büyük klavyede sağ başlatın bir sağındaki tuş.
Adı aplication olabilir.
@ucustakipilot o tuşun adını ben de bilmiyorum 🙂 bilgisayardan uzak olduğum için bakamıyorum, autohotkey'i aç orda tools kısmında bastığın tuşları gösteren bir sayfa vardı 🙂
olmazsa bir de şunu deneyelim
Send {Shift}{F10}@frt HEmen bakıyorum.
@ucustakipilot olmadı mı?
@frt Şimdi oldu. shift yerine + koydum olduda yinede o tuş yerini tutmuyor. bazı yerlerde aynı işi görmüyor yani. Pc başına geçtiğin bi ara bakarsan çok sevinirim. Bende auto hotkeyi açınca help çıkıyor.
@ucustakipilot google'da araştırdım AppsKey sanırım 🙂
RCtrl::
Send {AppsKey}
return
olmazsa şu şekilde dene
RCtrl::Send {AppsKey}
@frt İşte budur. tıkır tıkır çalışıyor. bu kadar eme kverip uğraştığın için çok sağol.
Seni bulmuşken hastag engellemeyle ilgili bi soru sorsam yüzsüzlük olur mu?
@ucustakipilot sor sor 😀
@frt Ben onun sonuna OtoSeyir yazıp filtrelere ekliyorum ama olmuyor.
@ucustakipilot ekran görüntüsü at, bi bakayım. 🙂
@frt
@frt .
@ucustakipilot küçük harf denesene bir de
@frt Küçük harfle olmuyor diye sitedeki gündemden yazılışına bakıp yaptım.
@ucustakipilot küçük harfle de olmuyorsa bir fikrim yok 🙁