Merhaba millet,
Elimde MSİ gl62 6qd leptop var.
MSİ oyuncu bilgisayarı olduğu için sola win tuşu koymamış ve sağa win tuşu koymuş.
Bunun çözümünü buldum. Biostan tuşlar değiştirilebiliyor.
Ancak büyük klavyelerde sağ başlatın yanında olan içerik tuşu yok. Ve çok sık kullandığım bir tuş. Sizin bildiğiniz bi çözümüm var mı?
shift f10 var ama çok uzuyor iş. Sağda bir ctrl fazla mesela bu tuşları değiştirmenin yazılımsal vs bi yolu varmıdır?
#akış @frt

BeğenFavori PaylaşYorum yap