Mobil için tarayıcı önerisi alabilir miyim? Chrome en güzel çalışanı ama depolamayı çok çabuk şişiriyor çok önbellek yapıyor. Firefox denedim güzel çalışmıyor ara sıra çöküyor. Miui tarayıcısını kullandım ama bazı konularda işlevsel değil. Sizler ne kullanıyorsunuz? Ne önerirsiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap