Mobil için tarayıcı önerisi alabilir miyim? Chrome en güzel çalışanı ama depolamayı çok çabuk şişiriyor çok önbellek yapıyor. Firefox denedim güzel çalışmıyor ara sıra çöküyor. Miui tarayıcısını kullandım ama bazı konularda işlevsel değil. Sizler ne kullanıyorsunuz? Ne önerirsiniz?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende uzun süre chrome kullandıktan sonra operaya geçiş yaptım. Gayet hızlı ve stabil bi tarayıcı. Kullanmamdaki en önemli etken ise veri kazancı.
Sebep?
Hmm :/ deneyecegim ama bazı işlevleri yetersiz.
ben maxthon öneririm. kullanmadım ama övüyorlar.
En stabil ve android en performanslı tarayıcı uc browser. Adblock ve çeviri vs. Özellikleri ile mayor bence . Bir denemeni isterim
+1 aynı zamanda wp'den alışkanlık sağa çekince geri sola çekince ileri gitme özellikleri de çok kullanışlı.