Merhaba arkadaşlar, ben windows 95'ten beri windows kullanıyorum. Windows 95i kısa süre kullandım. Daha sonra bir süre windows 98 kullandım. Windows 2000 ise kendi bilgisayarımda olmasa da kısa süreli de olsa kullandım. Daha sonra ise xp'ye geçtim. Gerek okulda, gerekse de evde uzun süre kullandım. Daha sonra windows 7ye direk geçtim. Ancak yine kendi bilgisayarımda olmasa da yakınlarımın bilgisayarlarında vistayı deneyimledim. 2013te ise şu an kullandığım asus laptopumu alarak windows 8e geçtim. Yine windows 8.1ide bu bilgisayarda kullandım. Şu anda da 7-8 ay evvel yükselterek geçtiğim windows 10 kullanıyorum. Evet, winows 95,98 ve 2000 kullandığım dönemlerde yaşım küçük olduğu için bilgisayardan o dönemde şu an olduğu kadar iyi anlamıyordum. Ancak yinede iyi kötü kullanmışlığım var. Şu ana kadar da hiç mac kullanmadım. Windowsun zorlamaları, hataları beni çoğu kez delirtti. Bir tanesini size sorarak çözmüştüm yakın zamanda. Artık windowsun kendisinden genel olarak sıkıldım. Artık detaylarla uğraşmak istemiyorum. Bu nedenle mac almayı düşünüyorum. Uzun süredir de macbookproların güncellenmesini bekledim. Sonunda apple dün akşam cihazları güncelledi. Benimde yeni cihazlar hoşuma gitti. Fiyat konusunda herkesle aynı fikirdeyim. Gerçekten fiyatlar pahalı.Buna rağmen öğrenci indirimi ile filan bir şekilde hemen veya bir süre sonra almayı planlıyorum. Microsoft ürünlerini de beğendim. Ancak içindeki işletim sistemi yani windowstan sıkıldığım için mac almayı tercih ettim. Düşündüğüm model 15' macbookpro 256gb olan model. Sizce 256gb yeter mi? #Apple #MacBook #macbookpro #Microsoft

BeğenFavori PaylaşYorum yap