GM 4G One'ın arayüzü benim Z2'den kat kat daha akıcı çalışıyor. Gelde bunu firmalara anlat 🙂

Ayrıca ön kamerası da Z2'yi tokatlıyor. Hem çözünürlük, hem kalite, hem açı olarak...

Çözüm olarak, firmalar keşke özelleştirilmiş arayüzün yanında, saf Android kullanma opsiyonu ekleseler...

#akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap