GM 4G One'ın arayüzü benim Z2'den kat kat daha akıcı çalışıyor. Gelde bunu firmalara anlat 🙂
Ayrıca ön kamerası da Z2'yi tokatlıyor. Hem çözünürlük, hem kalite, hem açı olarak...
Çözüm olarak, firmalar keşke özelleştirilmiş arayüzün yanında, saf Android kullanma opsiyonu ekleseler...
#akış
Android One. 🙂
3. sorun çok ciddi.
2. Sorun için servise verdim değişimden sonra yine şimdi yavaş yavaş yine gidici olmaya başladı. Seneye bu zamanlarda yine aynı sorunu yaşarım. Bakalım o zaman ne olur.
1.sorun gerçekten var daha telefonu kullanalı 1 yıl olmadı ekranın kenarları gözle görülür şekilde sarardı biraz rahatsız etme durumuda var... Bide arka kapağın plastiği baya kötü galiba oda çok sararıyo hatta 1 yıl içinde sapsarı oluyo ben kılıf kullandığım için bi sorun olmadı ama yinede şarz yerinde kalan küçük boşlukda sararma var...(güneşten)
Ekran sararmasini 1. Aydan yaşadım.